عشق . سر خط مژگان

چشم جان گر به رخت دوخته دارم چه عجب که به مژگان تو چشم از دو جهان دوخته ام

عشق . سر خط مژگان

چشم جان گر به رخت دوخته دارم چه عجب که به مژگان تو چشم از دو جهان دوخته ام

نامردا !! D:

نامردا !! D:


نظرات 1 + ارسال نظر
mozhgan شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:43

اسم من mozhgane خیلی خوشحال شدم وقتی این وبلاگ رو دیدم لوگوتون رو با اجازه گرفته بودم قبلا الان تصویر زمینه گوشیم هست شما چرا از این اسم استفاده کردیم؟ اسم خودم رو میگما؟ دوست دارم بدونم حتما با من ایمیل بزنین اگه هم مایلین من امشب ساعت 8 انلاینم با چت بهم بگین خوشحال میشم دوستدار شماmozhgan

سلام دوست من
خیلی خوشحالم که به وبلاگ ما سر زدی - خوش اومدی
راستیتش خیلی راحت میشه از پستای گذشته من فهمید این موضوع رو

مژگان در یک کلام خیلی خلاصه بگم که اسم وبلاگ من اسم عشق من هستش
مژگان عشق من یار من و همسر من هستش
بابت آیدی شرمنده فعلا امکان اتصال به آیدی ها رو ندارم

موفق باشی دوست گلم - بازم حتما بیا
در ضمن خیلی خوشحال هستم که همنام عشق من هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد