عشق . سر خط مژگان

چشم جان گر به رخت دوخته دارم چه عجب که به مژگان تو چشم از دو جهان دوخته ام

عشق . سر خط مژگان

چشم جان گر به رخت دوخته دارم چه عجب که به مژگان تو چشم از دو جهان دوخته ام

تلخ نوشته عاشقانه و زیبا

تلخ نوشته عاشقانه و زیبا



هـــی کـــافـــه چـــی!


دستـــور بــده


سیـــگــار بیـاورنــد


... و پاســور هـــم...


و مـــردهـا را دور میــز مــن جمـع کــن! ...


بگــو بنــوازنــد........

.

.

.

شایـــد غیرتــی شـــد و بــرگشت!!



ادامه تلخ نوشته ها در ادامه مطلب . . .

دل درد گرفته ام از بـس فنـجان های قهوه را سر کـشـیده ام


و تو


ته هیـچـکدام نـبـودی




میخواهم قهوه بخورم


تلخ است


لطفا کمی به فنجانم نگاه کن


ما همیشه به اندازه ی


یک فنجان چای شیرین وقت داشتیم


ولی ...


هیچ گاه حرفی جــز


تلخی جدایی ها نزدیم !!!ـ




دارم با نبودنـَتـــ کنار مے آیـَم


فقط


با بودنـَتــ کنارَش


کنار نمے آید دلـَمـ




درد ، مرا انتخاب کرد


من ، تــــو را


تـــــو ، رفتن را

...



آسوده برو ! دلواپس نباش


من و درد و یـــــــادت تا ابـــــــد با هم هستیم




دنیای من


پر از دستهایست


که خسته نمی شوند


از نگه داشتن


نقاب ها . . . !




 


آنقدر پیش این و آن از خوبی های نداشته اش گفتم که...


وقتی سراغش را میگیرند،شرم دارم بگویم تنهایم گذاشت...




دیر کرده ای


ساعت دلهره ام


میزان است






سـلامتی اونـی که رفتــ . . .


سلامتی اونی که قلبــم رو شکستــ. . .


سلامتی منی که قــــراره همیشــه تنهــا بــاشـمـ . . .





نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر


فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی


و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .


 




کلاغ پـَر...؟؟


نه کلاغ را بگذاریم برای آخر ...


نگاهت پـَر ......


خاطراتت هم پـَر صدایت ؛


پـَـــر کلاغ پـَر..!؟؟


نه ؛ کلاغ را بگذاریم برای آخـــر ...


جوانی ام پـَر خاطراتم پــَر من هم ...


پــَـــــر حالا تو مانده   ای و کلاغ ؛


که هیــــــــــــچ وقت به خانه ش نرسید




آنقــدر مــــرا سرد کـــرد ؛


از خــــودش .. از عشـــق ..


کــه حـــالا بــه جـــای دلبستن ،  یــــخ بستــه امـ!


آهــــای !!! روی احســاســم پــا نگذاریــد ..


لیـــز می خوریــد .!.




درحال تماس.....


ساعتهاست پشت خط


به صدایی گوش می دهم که آرامم نمی کند


که دلداریم نمیدهد


که ...حتی ساکت نمی شود

 


...خدایا...!





چرا مدتیست مشترک مورد نظر خاموش است؟


کسی چــه میــداند امــروز چنــد بار فــرو ریختــمــ ..


از دیدنــ کسی کــه ،


تنهــا لبــاسش شبیــه به " تــو " بــود!




دو رکعت گریه


برای خاطره هایم


یک قنوت سکوت


برای یادت


دو سجده بی قراری


برای عشق برباد رفته


یک تشهد


برای مرگ دلم

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان کیارش چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:49

خیلیییییییییی عالی بود مرسیییییی

موفق باشی

خواهش میکنم
شما هم موفق باشید

فریبا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:50 http://SOMMERYJEKT.BLOGFA.COM

برای از تــو نوشتن بهانه لازم نیست

اگر سرود تو باشی ترانه لازم نیست


برای رویش شادی ؛ شکفتنی تازه

اگر بهار تو باشی ؛ جوانه لازم نیست
وبلاگ بسیار عالی داری خوشحال میشم به منم یه سر بزنی
وخوشحال میشم که منو لینک کنی اگه دوست داشتی منو با نام عاشقانه های کاغذی من لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد