عشق . سر خط مژگان

چشم جان گر به رخت دوخته دارم چه عجب که به مژگان تو چشم از دو جهان دوخته ام

عشق . سر خط مژگان

چشم جان گر به رخت دوخته دارم چه عجب که به مژگان تو چشم از دو جهان دوخته ام

دوستت دارم بی بهانه


همپای لحظه های دلتنگی ام


وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد

اندیشیدم که الهه عشق،

ناب ترین عشق هستی را نصیبم کرده است


عزیزم آهنگ صدایت زیبا ترین ترانه زندگیم

نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم

و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است


پس با من بمان تا زنده بمانم

به چشمان مهربان تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را ،

تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم

به پاکی چشمانم قسم که تا ابد با تو می مانم

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم

زیرا می دانم فردا بیشتر از امروز دوستت خواهم داشت

دوستت دارم مژگانم

نظرات 1 + ارسال نظر
در جستجوی عشق سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:07 http://eshghmamnooa2.blogfa.com

وب خوبی داری . به منم سر بزن . میشه با عشق ممنوع لینکم کنی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد